Fall Essentials by Anna

Το φθινόπωρο είναι επιτέλους εδώ.  Καθώς ο καιρός αλλάζει σιγά-σιγά, αναζήτησα κάποια παλιά και καινούργια πράγματα που νομίζω ότι είναι  ιδανικά για αυτή την εποχή. Είναι τέλεια στιγμή για την επιστροφή του  κόκκινου κραγιόν. Το αγαπημένο μου είναι το diva της M.a.c που αφήνει ενα βαθύ ματ χρώμα, το καινούργιο απόκτημα μου είναι πιο φωτεινό και μου θυμίζει τα κόκκινα χείλη των pin-up girls των 50s.αυτο είναι το m.a.c red.Επειδή είμαι λάτρης των σκούρων αποχρώσεων βρήκα ενα μανο που μάλλον θα μου κάνει παρέα ολο το φθινόπωρο αυτό είναι Blake's pure red της L'Oréal.φέτος σκέφτηκα να πειραματιστώ λίγο ετσι διάλεξα το mettalic taupe του Korre αυτη η απόχρωση μου θυμίζει την άμμο που λάμπει κατω πο τον ήλιο κ ετσι θα έχω τις αναμνήσεις του καλοκαιριού μαζι ακόμα κ οταν ο καιρός αρχίσει να κρυώνει.Οι μέρες είναι ακόμα ζέστες, αλλά τα βράδια έχει αρχίσει να κάνει δροσιά,για αυτό ανακάλυψα ενα λεπτο,λευκό πουλόβερ απο το zara. 
Για αυτα τα βράδια αλλά και για τα πρωινα μου αραισει να φοράω τα αγαπημένα μου Oxford που δεν τα έχω ευχαριστηθεί καθόλου γιατί δεν τα πήρα την άνοιξη.Κάτι ακόμα π πηρα πέρσι και δεν το χάρηκα ειναι μια τύπου δερματινη φούστα απο το H&M που νομίζω πηγαίνει υπέροχα με το πουλόβερ μου.Πάντα μαζι μου εχω ένα βιβλίο  αυτήν την περίοδο εχω ξεκινήσει τον επαναστατημενος άνθρωπος του  Albert camus είναι ο αγαπημένος μου συγγραφέας και με αυτό το βιβλίο  τελείωσα την βιβλιογραφία του.ανυπομονώ να δοκιμάσω νεες γεύσεις τσάι τι να πω?? Είμαι εθυσμενη στο τσαι. Τέλος λατρεύω τα μικρά χρυσα διακριτικα βραχιόλια το ενα είναι το πιο αγαπημένο μου το πηρα πέρσι απο το Παρίσι. Τα αλλα δυο ειναι απο το H&M. Τα δαχτυλίδια μου τα φοραω πολυ συχνα τον τελευταίο καιρο γαιτι πιστευω οτι ειναι μια πολύ μικρη πινελιά απο χρώμα ανάμεσα στο μαυροασπρα αγαπημένα μου  ρούχα. 


No comments:

Post a Comment